2013年9月11日星期三

我的BLOG BLOG齋

雅虎BLOG將閉幕..

大家也急著找家搬吧? 把過去的BLOG做好備份.

摸了三天BLOGSPOT,總算懂了點,有了安身之所. 人就是這樣用不用也好.先霸個地盤.

2007年首寫部落格.動力沿自太悶. 選名我是特意用上日本二字. 方便同是天涯淪落人找到彼此,  結果我是成功了.

至於人氣不人氣. 不太在意, 這不是我寫BLOG的目的.

感謝YAHOO有一段時間把我的部落格推介 從而吸引到不少人來瀏覽.

自從受注目後 令我沉悶的人生衍生出了不少契機, 帶給我没預期的成果.
(很像港姐)

我真的很感謝YAHOO部落格帶給我的一切. 小編輯多謝你們. 帶給我的幸運,

還有一直由部落格至今一直支持我的好BLOG友















BLOGSPOT 是一個新開始,我不知道自己可會有多少時間去更新.

重寫的決心是有的,因為我很愛新鮮物與挑戰.

YAHOO 開首的時候我不太懂中文入力. 現在懂了,可是很多時候執筆忘字
新BLOG想嘗試用書面語去記錄.去訓練自己久遺的語文能力.

同是我亦不會放棄用廣東語記錄某些日記方便大家更接近我的心情.


其實寫BLOG是很好玩的,只要不太做作,不要為目的,不是找人氣.!
富貴如浮雲.霎眼就過.

11 則留言:

  1. 初期寫BLOG 好好玩, 一班人嘻嘻哈哈

    那時有時一天幾個NEW BLOG,悶到發慌之中的樂園!

    回覆刪除
  2. 唔知係咪自己係前個批,感覺真係好好玩
    之後自己無寫,都無乜動力睇啲新blog
    硬係覺得佢地好做作.
    人氣當飯食咁

    回覆刪除
  3. 頂, 乜原來係你黎架?? 撞鬼咩,做乜改名啫,屎忽痕呀????

    回覆刪除
  4. 哈哈玩下,扮下神秘人先:)

    回覆刪除
  5. 最正係最初打BLOG嗰期囉、齋睇你地啲留言都笑到反台(爆)。而家睇返以前啲BLOG勁懐念。好好玩!至娃子上咗小学、冇哂自己時間、blog都少寫!但可能哩度新屎坑、応該都會keep住寫一排嘅(笑)。
     

    回覆刪除
  6. 頭先唔記得login就撞左入來留咗言, 上面冇咗個様嗰係我。不用怕(爆)

    其實寫blog做唔做作、人唔人気找唔找目的、理鬼得佢呢? 電視劇都有好睇同唔好睇架啦。佢鐘意寫未継続寫囉、総之唔好傷害倒人其實我覚得都冇咩問題。
    可能人老咗、化了。做人hehe哈哈、顧掂自己算、我都費是理人噉多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯點寫都得,總之唔好傷害人同中傷人就要不得:)

      刪除
  7. 可能有啲人係収左人銭寫BLOG都唔定、掉転頭諗其實大家都係為兩餐姐、哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無所謂無所謂, 我指的係指自己真心玩得開心
      我唔介意人地係為生活寫BLOG,有機會仲乜唔做啫:)

      刪除