2013年9月11日星期三

聽入心扉

我很愛聽歌.唱歌.
每每聽入心,隨歌起舞隨歌落淚
好高興今天電台節目中認識了UNKNOWN 及FRAME 兩隊街頭樂隊
歌聲都聽得毛管直豎

晚上霎時衝動,GARY 又播出好聽感動的

不得不記下分享

好久不見 IT 'S THE MOMENT 

https://www.youtube.com/watch?v=j-l3GY4sHyo

遇有

愛情轉移的女聲版
很感人

12 則留言:

  1. 你同邊個「好久不見」啫??? 嘻嘻。。。
    覺唔覺忽然YAHOO BLOG 執笠,反而令到我地呢D元老級突然間又浦番出黎呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常覚!新屎坑吖嘛(爆)

      刪除
    2. 黎黎去去都係我地自己幾個講野,好有以前D FEEL~~~

      刪除
    3. 絶對的我是新屎坑哈哈, YAHOO 夾我地出山
      唔知BLOGSPOT會唔會HIT呢:)
      洗唔洗大家煲下佢

      以前BLOG真係好好玩
      現在我好少睇BLOG 可能覺得自己係老屎忽,好不屑睇啲BLOG HAHAHAHAHHA

      刪除
    4. >>黎黎去去都係我地自己幾個講野,好有以前D FEEL

      冇錯!好正(笑)。
      不如我地以後就嚟達磨個場開台都好喎、哈哈!

      刪除
  2. 如果BLOGSPOT有一個好似YAHOO的INDEX 版面,會易玩好多

    我都想睇人地啲BLOGSPOT BLOG:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦!入來搵你地都要Click返你地啲留言之後先跳倒入嚟。有啲唔方便!一係我地幫blogspot灌灌水、幫佢沖吓人氣(爆)。

      刪除
  3. 達磨你Set咗個網誌分類即刻成個BLOG醒哂!good job! 留言又唔洗打密碼、好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝指點哈哈:)

      刪除
    2. 客氣客氣、
      指乜鬼點吖、我未又係甩皮甩骨?等皇帝打救之麻( ´益`)hihi....

      刪除
  4. 呢個BLOG好似入左去個空洞度自己同自己玩緊咁HAHAHHA

    回覆刪除