2013年9月9日星期一

塩ヨーグルト 鹽乳酪芥末夾肉

說到寫食譜我確實不敢班門弄斧.老實說我的料理多半是從電視中吸收,再加少少自己概念..
概念沿自,自己的食櫃,物盡其用.

就像今天我做的鹽乳酪芥末夾肉.

没有用電視番組介紹的既定鹽乳酪.而是採用家裏雪櫃平常都放有的白乳酪.再加一些有香料的鹽,
而芥末呢本應是用外國有粒粒那種, 可是我家只有日本芥末 ,也一樣! 自己磨些黑椒溝兩溝,又是另一番風味.

我的宗旨不要一本通書讀到老.我們是家庭主婦.都要看著支出去辦事,又不是要表演或晒命,儘量家裏有什麼就用什麼便不就是?.

鹽乳酪是近期日本新興的流行食法,尤如上一期的塩麹一樣主打健康.

乳酪含有豊富鈣質,發酵食品令肉質容易鬆軟,且帶少少酸,夏天吃最好不過,有開胃感

像今天的一品,丈夫給我90分呢!

好喇,介紹一下做法啫

準備好薄肉片.
把鹽乳酪及芥末溝勻
在肉片上鋪上混醬.再加上一塊肉片
我共做了五層.

鋪好後,在錫紙底搽上薄薄的橄欖油. 然後把肉放上,入焗爐焗.即成

是不是簡單得要說他媽的? 煮東西跟本上就是一點都不難!

至於份量時間,請自行衡量吧.

除了肉我的伴菜用了鮮菇,青椒 (牛油,加香鹽炒香)
焗原隻蕃茄 ( 用橄欖油+香鹽淋上蕃茄上,用錫紙包好入焗爐焗)
焗原隻洋蔥 (先用保鮮紙包著洋蔥放入微波爐叮約一分鐘, 再取出淋上橄欖油放入焗爐焗)

碟邊我油上少許黑醋伴吃 (註我家没有貴價意大利醋,先用日本鹿児島黑醋頂上)

註 我不是専家 . 家常便飯人人可煮,我們當作交換概念,煮食其實有好多FUN,又是聯繫家庭感情的一條好橋樑,只要煮得有心.何需山珍海味呢?





10 則留言:

  1. 咦!等我又搶吓沙發先( ´益`)hihihi....
    呢個肉個賣相好得!係唔係同旦野食緊燭光晩餐?

    回覆刪除
  2. 話時話我去過機師個blogspot、但佢冇set個制追縦制喺個blog度、攪到我都唔知click辺個制先add倒佢。R爆頭...

    回覆刪除
    回覆
    1. 日日唔係我就係佢迫住CANDLE LIGHT 啦哈哈
      機司我真係唔知點跟蹤佢,要等佢自己整番個制出黎先得
      我搵到佢係因為其中有BLOG友跟蹤佢,但我唔知佢係點跟蹤O既
      呢檀野好難攪下:)

      刪除
  3. 好正丫~ 可惜我無時間煮野食... 親手煮野俾愛人食好幸福的 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 成日煮無SURPISE,間唔中煮一餐, 老公實好開心:)

      刪除
  4. how do i know others have new entries ? no update from email!

    回覆刪除
    回覆
    1. I DONT KNOW TOO 好似在 GOOGLE + 度彈啲UPDATE出來?

      刪除
    2. 我要成日禁入黎先知有冇人留言,如果小工具可以加最新留言就好了

      刪除
  5. 我要以電郵訂閱每篇BLOG 才知有什麼人在我留言之後留言, 真COMPLICATED

    回覆刪除