2013年9月5日星期四

試用文章

加入標題

浪盪宅日子,新舖開張

相片寓意,路是行出來的.

9 則留言:

  1. 搶沙発呀!( ´益`)hihihi....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾經辛苦先搵番呢度,係度入來入去,左出右入,好難搞下:) 哈哈
      HI NICE TO MEET YOU
      我新BLOGNAME 唔日本主婦你當我係新人啦哈哈:)

      刪除
    2. 玩野咩!唔好啦、用返日本主婦啦。
      噉我一係改名做「千年女妖-硬卡紙」嘞(爆)

      刪除
    3. 我會中途變番日本主婦哈哈,用個新身份玩下先 :)

      刪除
    4. TKS ALOT DCT 要慢慢摸下先掂

      刪除
    5. Nice to meet you ^^

      刪除
  2. 我幾經辛苦先搵番呢度,係度入來入去,左出右入,好難搞下:) 哈哈
    HI NICE TO MEET YOU
    我新BLOGNAME 唔日本主婦你當我係新人啦哈哈:)

    回覆刪除